my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Szombathely szép állomás...

2007.07.12. 13:14 neobalance

Szombathely szép álomás...Mind fizikai valójában, mind az életem folyamán.

"Tudom, hogy nem felejtem mennyit jártam itt, tudom, hogy nem felejtem menyit vártam itt."

Itt töltöttem el életem egyik legszebb korszakát, a középiskolás éveket a Savaria Szakközépiskola alma mater-ében. Mostanság viszont csak nagy ritkán sikerül eljutnom ide, akkor is leginkább csak munkaügyben, úgyhogy nem sok jut nekem ilyenkor a városból. De azért ilyenkor mindig megrohanak a régi emlékek a városról, az iskoláról, a kollégium(ok)-ról, a régi barátokról. 

Ha már iskola, íme egy kép róla, hogy hol is koptattam a padokat négy eszetendeig.

 

 

 

 

 

 

"Jegyezd meg jól, de ne csüggedj soha,
 Remény, csalódás, küzdelem, bukás,
 Sírig tartó nagy versenyfutás.
 Keresni mindig a jót, a szépet,
 S meg nem találni, - ez az élet."
                              (Madách)

 Szemben az iskolával terül el a Pelikán park, sajnos fotóm nincs róla, de mindenképpen szeretnék megemlékezni róla is egy idézettel:

"és ott a park, a régi szerelmek lábnyoma,

a csókok íze számban hol méz, hol áfonya"

(Radnóti)

 

 És ott Fő tér, a "Csótó", a Savaria mozi, a "Május 1." vagy a Haladás pálya... és még sorolhatnám napestig hova főzőnek további szép emlékeim.

Ezt jelenti nekem ma Szombathely, a régi szép diákévek emlékeit, jóbbakat, rosszabbakat. De mint tudjuk az emlékek idővel megszépülnek és mindíg csak a jókra emlékezünk...és mindíg visszahúz a szívünk.

Szombathely szép állomás!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr82116649

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: pro betting club sequence lays 2018.02.09. 04:13:37

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása