my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Töredékek

2007.09.24. 18:09 neobalance

Szokás szerint ismét sikerült hosszú szünetet tartanom blogolás helyett, de most mondhatni igazoltan voltam távol. Ugyanis az elmúlt hetem leginkább a tanulás(tanulgatás) jegyében telt el egy munkahelyi vizsga miatt. Ennek köszönhetően az állami mellett immár vasutas szinten is felsőfokúnak érezhetem magam:-) Ezen kívül hétvégén hazautaztam, ami szintén felmentő tényező a blogolás alól, hisz odahaza nincs internetelérésem. Van viszont egy unokaöcsém, akivel ilyenkor mindig játszani kell és mivel ő most épp örökmozgó korban van, nem képes elfáradni. Nem úgy én, szóval nem éppen pihentető elfoglaltság. Ja igen, meg persze nem túl hízelgő kritika az állóképességemre nézve, hogy egy 6 éves jobban bírja az iramot, mint én:-)

Jó híreke bukkantam a minap a sajtóban, mégpedig arra, hogy be fogják vonni az egy- és kétforintos érméket. Mivel én nem nagyon rajongok e címletekért ez a hír határozotan feldob. Bár be kell vallanom, én már megkezdem ezen érmék önhatalmú kihívását, egy szép nagy dobozba gyűjtöm őket azzal, hogy majd egyszer eljótékonykodom. Ennek a döntésnek köszönhetően túl sokáig már nem várhatok, mivel a végén még megszűnik érvényes pénznek lenni.

 Hétvégén volt a Critical Mass, amin sajnos most nem tudtam résztvenni, mivel épp otthon játszadoztam kedvenc unokaöcsémmel. Viszont határozottan támogatom azért a kerékpáros közlekedést, meg egyébként is illenék oda, ugyanis szeretek kritizálni és a tömegem sem elhanyagolható:-) Viccet félretéve tényleg jó dolog a kerékpározás népszerűsítése, kicsi árnyoldala a dolognak, hogy szép fővárosunkon nem látszik igazán, hogy masszívan elkötelezte volna magát a kerékpáros közlekedés irányában. Bár látszik némi fejlődés, mostanában már nem csak sárga festék és ecset segítségével építik a kerékpárutakat, néha már a színe is más, mint a járda. Ez persze a gyalogosokat nem igazán zavarja, bár az nem az ő hibájuk, hogy még mindíg a járdából spórolják le a bicikliutat, csakhogy egyik félnek se legyen igazán jó. Ja igen, Kossuth tér, kordon. Nem, nem politizálni akarok, csak egy kicsikét zavar, hogy pont úgy kell azt a kordont lerakni, hogy elfoglalja a fél bicikliutat...

Elmúlt hétvégén pedig mozdonyverseny volt, mégpedig a Vasúttörténeti parkban, mivel egy barátnőmmel nekem is volt szerencsém részt venni a rendezvény egyik napján, előbb-utóbb néhány fotóval is meg fogok emlékezni róla itt a blogon, hogy mikor az igazából csak és kizárólaga lustaságomon múlik:-) Egyébként nagyon jó kis rendezvény volt, bánhatja aki nem volt ott, bár meg kell jegyeznem, mivel vasútról van szó, kissé elfogult vagyok. Persze azért nem tarrtok vissza senit attól, hogy elmenjen a füstibe, sőt inkább bíztatnék rá mindenkit, mozdonyverseny nélkül is érdemes kilátogatni oda.

Ja igen, szakállasodom! Na nem tudom ez mennyire tartozik ide, de mivel az én blogom, miért ne írhatnám le. Szóval mivel többen észrevételezték borostás arcomon, hogy milyen jól álna nekema körszakáll gondoltam kipróbálom. Mivel az eredmény még többek tetszését elnyerte, meg is hagytam hosszabb távra. Szóval ezennel elmondhatom, hogy beléptem a szakállasok klubjába:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr6175775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása