my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Hanyagság-pótlás

2007.09.10. 20:44 neobalance

Mit ne mondjak nagyon elhanyagoltam mostanában a blogolást. Amikor utóljára írtam még nyár volt (na jó néhány abróbb viharocskától eltekintve), most meg szint már novemberi hangulatom lett. Pedig még csak szeptember eleje van, iskolakezdési idő. Most ez hosszú idő óta először nekem is valami hasonlót jelentett, igaz csak egy rövid hét erejéig, de az azért szinte már iskola volt. Ugyanis volt szerencsém kedves cégem jóvoltából egy egész hetet tanfolyamosodi. A vizsgaidőszak viszont korábban van sajnos, már szeptember derekán vizsga leszen.
Az idei nyári szabadságom is úgy telt, hogy esett az eső, lassan mondhatni megszokott módon. Ez a tökéletes időjárás előrejelzés, ha én szabin vagyok esik az eső. Azt hiszem ezentúl tájékoztatnom kell erről az olvasókat, hogy tudják mire készüljenek:-) Egyébként meg csak egy csendes szabi volt, nyaralásmentesen, csak hazalátogattam pár napra kis falumban. Vittem a kerékpárt is, kihasználva cégünk kedvező kerékpárszállítási lehetőségeit:-) Na mint mondtam persze esett az eső, úgyhogy túlságosan nagyon nem tudtam kihasználni a kerékpár adta mobilitási lehetőségeket, csak egy fél napocska erejéig sikerült élnem vele. Úgyhogy készíthettem kedves barátnőmnek néhány darab hangulatos felvételt a környékünkről (ezt persze ő még nem látta, de remélem előbb utóbb sort kerít rá, hogy megtekintse őket, egyébként ő most komoly döntés előtt áll és remélem meg fogja találni a helyes megoldást, én nagyon szurkolok neki, és bárhogy is dönt biztos vagyok benne, hogy sikeresen meg tudja valósítani az álmait). Az esős idő viszont hozzájárult a (otthoni)szobám megújulásának elősegítéséhez, mivel én is segédkeztem bene vidékjárás helyett. Így remélem már tényleg elmondhatom, hogy mire legközelebb otthon leszek, már tényleg beköltözhető állapotba lesz:-)
A szabadságosdi és tanfolyamosdi után, ma végre visszatérhettem a munkához, ez most tényleg örömet is okozott, egész addig amíg a számítógépem úgy nem gondolta, hogy ismét elromlik, pedig kezdem hinni a gyógyulásában. Sebaj, majd fantasztikus informatikai szolgáltatónk rendbe hozza röpke két-három hét alatt és szebb lesz, mint újkorában.
Mit ne mondjak a blog.hu sem nagyon akarja, hogy törlesszem az írással való adósságomat. Egy kicsit nem elérhető az oldal, ami így írás közben nem túl kellemes dolog, szerencsére még időben kibabráltam vele, és egy Ctrl C+Ctrl V kombinációval okosan és ügyesen átmentettem Word-be a bölcs gondolataimat. Ami hát valljuk be szükséges cselekedet volt, hisz sokat veszített volna a világ e sorok kitörlődésével:-)
De jó, épp sztárblogokról beszélnek a kókuszban, bár én nem vagyok egy sztárbog, de ebből kiindulva szeretném megragadni az alkalmat, hogy minden engem érintő pletykát ezennel cáfoljak!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr92162096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása