my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Idézetek napja

2007.07.01. 22:32 neobalance

Nagy bátorság kell ahhoz, hogy egy ember fenntartás nélkül engedje szeretni magát. Bátorság, csaknem hősiesség. A legtöbb ember nem tud szeretetet adni és kapni, mert gyáva és hiú, fél a bukástól. Szégyelli, hogy odaadja, s még sokkal inkább szégyelli, hogy kiadja magát a másiknak, elárulja titkát. Azt a szomorú, emberi titkot, hogy szüksége van gyengédségre, nem tud meglenni nélküle. (Márai Sándor)

Sose haragudj meg arra,
Ki durva szóval megsebez.
Tudom jól, hogy fáj a sértés,
Valld be, a fontos mégsem ez.
Hidd el nekem, senki nem rossz,
Hidd el, jók az emberek,
Valakiért mindenki harcol,
Valakit mindenki szeret.

(Hugo, Victor)

Sok hosszu, hosszu éjszakákon,
megint egyedül
szegény, szegény zúgó fülembe
a Csönd hegedül:
komisz, keserves egy cigány ez
s ezer dala van:
kegyetlen, ős, örök vonóját
nyüvi nyomtalan.

(Babits Mihály)

Ismerem azokat a szavakat,
amelyeket még ki sem ejtettél.
Már tudom hová tartasz,
mikor még el sem indulsz.
Tudok a féltett titkaidról,
amiket mélyen elrejtesz.
Mindent tudok rólad, kedvesem,
nem vagyok kém, csak szeretlek!

(Jim Morrison)

A barátság sokkal bonyolultabb,
fájdalmasabb és erőszakosabb kapcsolat, mint a szerelem.
A szerelem adni és kapni akar. A barát csak adhat.
Barátság, abban az értelemben, szűkszavúan, ahogy két ember,
kézfogás és ígéret nélkül, egy életre jótáll a másikért.

(Márai Sándor)

Én nem kívántam megszületni,
a semmi szült és szoptatott,
szeress sötéten és kegyetlen,
mint halottját az itthagyott.

(Pilinszky János)

Két dolog végtelen. Az emberi hülyeség és a világűr. De az utóbbiban nem vagyok biztos.(Albert Einsein)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr33109728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sáry 2007.07.02. 09:23:55

Változik az élet, mint egy gondolat, nincs benne állandó, csak egy pillanat. Változzon hát életed minden perc alatt, légy először boldog, majd még boldogabb!

Boldog az,kinek nincs semmi vágya
Boldog az,kinek nincs megsiratott álma
Boldog,az aki szeretésel is tud feledni
De mégboldogabb az,aki megtanul igazán szeretni.


Imádottja után eped a szerelmes lélek
Csoda-szép rég elrabolta nyugalmát eszének
Hogyha azt kérdezik tőlem, mi a szerelem?
Kín és gyötrelem ,de édes én azt felelem!




Sáry 2007.07.02. 09:26:28

Csak nem mondod hogy szerelmi bánatod van ???
Ugyan , ugyan .....

neobalance 2007.07.02. 11:12:14

Nem tudom miért olyan nehéz elhinni, hogy tényleg belédszerettem? Viszont nem, nem hiszem, hogy bánkódom miatta, inkább örülök neki, hogy kaptam tőled pár boldog percet, órát...

Sáry 2007.07.02. 18:20:38

Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel......
süti beállítások módosítása