my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Első hétfőm a blogon

2007.06.04. 16:41 neobalance

Ezt is megéltem, íme az első hétfőm a blogon. A hétfőkkel én is úgy vagyok mint Garfild, nem igazán kedvelem őket, bár azt hiszem ez kölcsönös, ugyanis azt hiszem a hétfők se kedvelnek engem.

Különösen az olyan hétfőket nem kedvelem, amik egy hét szabadség után következnek be. Amikor reggel teljesen aljas módon megszólal az ébresztő és közli, hogy ideje munkába indulni(na jó ez a közlés azér kissé tapintatosan egy népszerű reggeli rádióműsor formájaában jelenik meg). Namármost az ember egy hát alatt el is felejti, hogy milyen az, ha dolgozni kell ebből kifolyólag újabb lelki trauma következik reggel, belegondolva, hogy mennyi olvasatlan emil, elvégzetlen feladat vár egy hét után sunyin megbújva a munkahelyi computeren(ami egyébkénz szintén megérdemel egy saját bejegyzést, majd egyszer megemlékezem róla is).

A hétfő persze az a nap is, amikor az ember elkezd visszaszámolni, hogy már csak 4 nap van a hétvégéig....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr8192550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása