my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Katalóguscédula

2007.06.02. 21:08 neobalance

Most, hogy én is elkezdtem egy kis blogot, gondoltam nem árt ha kiművelem magam, tehát megnéztem a wikipédián, hogy mi is az a blog. Tehát a blogíró célja általában az önkifejezés, gondolatai közreadása és az általa képviselt vélemények terjesztése. Azt hiszem ennek a kritériumnak elég jó közelítéssel megfelelek, tehát tényleg blogot írok. A kategorizálás tekintetében már nem tudok ennyire egyértelmű lenni, ami biztos, hogy elég jó közelítéssel személyes blog vagyok, ezen belül inkább nem próbálom magam kategorizálni. Formátumot tekintve viszont meglepően tapasztaltam, hogy az egyszerű kis szöveges blog még csak említést sem érdekel, pedig én az lennék. De semmi baj, majd beszúrok néhány képet olykor-olykor, és így kissé fotóblog is lehetek:-)

Na ennyit a kategorizálásomról. Most, hogy felakasztottam a fülemre a kis katalóguscédulámat, könnyen megtalálható helyen vagyok a virtuális könyvtárban. Bár a papír alapú könyvtárban is előfordul, hogy rossz helyre raknak egy felcímkézett könyvet, lehet néha én is el fogok tévedni és rossz helyre teszem magam.

 

Más: Alig fél óra telt el és máris 2-0-ra vezetnek a görögök. Hiába nem vagyunk nagyok fociban mostanában. Ez az átka az én generációmnak, azok vagyunk, akiknek nem adatott meg, hogy egy kis sikert kapjon a magyar foci világából, talán még 86-ban a magyar-brazil 3-0, ez volt az egyetlen szép emlékem a magyar fociról. És a mai állapotokat elnézve nem nagyon lesz részem újabb sikerek megcsodálására...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr6091531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása