my little blog

mindenféle, ami épp eszembe jut, érdekel, bosszant, felvidít, boldoggá vagy szomorúvá tesz...

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

Friss topikok

  • Sáry: Ez olyan szép volt , neked legalább van tehetséged az íráshoz ... (2007.07.24. 23:01) Falevél
  • Sáry: Már rajta vagyok , hogy megtanuljam :) (2007.07.23. 22:59) Star Trek - Enterprise
  • Sáry: Ez szép volt , és köszönöm , hogy megemlítettél.... (2007.07.17. 11:40) Estefelé...
  • Sáry: Szép , szép..... (2007.07.10. 10:42) Kicsiny falum, ott születtem én...
  • Sáry: Na nem kell összetéveszteni a szeretetet a szerelemmel...... (2007.07.02. 18:20) Idézetek napja

Csak úgy hangulatból...

2007.06.01. 09:58 neobalance

Fekete országot álmodtam én,

ahol minden fekete volt,

 minden fekete, de nem csak kívül:

csontig, velőig fekete,

 fekete,

fekete, fekete, fekete.

Fekete ég és fekete tenger,

fekete fák és fekete ház,

fekete állat, fekete ember,

 fekete öröm, fekete gyász,

fekete érc és fekete kő és

fekete föld és fekete fák,

 fekete férfi, fekete nő

 és fekete, fekete, fekete világ.

Babits Mihály: Fekete ország(részlet)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neobalance.blog.hu/api/trackback/id/tr5990507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása